Trampolínky - Jumping aerobic

Trampolínky, to je skákání, posilování, zábava. Skákání na malých trampolínkách se říká jumping aerobic. Jde o poměrně nový druh posilování, které jako vedlejší produkt přináší veselost a dobrou náladu.

Proskákejte se do nálady

Jumping aerobic je nejlepším sportem pro toho, kdo chce shodit přebytečná kila, výborně se bavit, potrápit svaly, které ani neví, že má a zároveň procvičit i svou rovnováhu. Ti, kdo tento nový sport vyzkoušeli se do něj přímo zamilovali. Pochvalují si nejen dynamičnost, ale především to, že cvičení není stereotypní, že procvičí každičký sval, že je velmi brzy vidět výsledek. Prvním výsledkem je dobrá nálada a následuje i zpevnění a posílení celého těla.

Co jsou trampolínky Jumping aerobic?

Jde o trampolíny malého typu, které mají průměr 100 centimetrů. Většinou jsou bez řídítek i držátek. Není třeba se bát, že při cvičení spadnete. Trampolínky jsou vysoce stabilní, což jim zajišťuje již sám průměr. Jejich výplň je pružná i pevná, což umožňuje využití i pro toho, kdo váží sto kilo. Pružnost a materiál trampolínek zaručuje nejen bezpečnost, ale i měkké dopady, které šetří klouby.** Trampolínka** svým složením působí i jako balanční podložka. Celkově jde o velmi účinný sportovní pomůcku, která zlepší kondici, celkovou stabilitu těla a zároveň tělo formuje.

Kdo může cvičit na trampolínkách?

Podle lékařů je cvičení na trampolínkách nejlepší cestou pro podporu oběhu lymfatické tekutiny v těle. Doporučuje se každému zdravému člověku, ale i lidem, kteří prodělali rakovinu, jsou po chemoterapii, mají lymfatické otoky, ale i těm, kteří mají špatné prokrvování těla. Samotné skákání na trampolínce posiluje každý sval, orgán, tkáň a buňku, napomáhá vyplavování a odchodu toxinů z těla, snižuje zásobu tuků. Posiluje zejména svaly na nohou, tedy hýžďové, lýtkové a okolo kotníku, všechny zádové a břišní svaly, svaly pánevního dna, ale i svaly ramenou.

Jak cvičit na trampolínkách?

Cvičení začíná stejně jako každé jiné zahřátím a protažením. Začíná se přímo na** trampolínkách**, kde se pomocí jednoduchých skoků a cviků tělo zahřeje a protáhnou se jednotlivé svalové skupiny. Poté se pokračuje složitějšími dynamičtějšími cviky, které se skládají ze skoků a cviků. Skoky i cviky tvoří různě náročné sestavy, které se opakují. Následuje posilovací část. Kromě trampolínky se zde využívají i další pomůcky, jako jsou činky, závaží na rukou i nohou, overbaly a další. Celé cvičení opět končí protažením a uvolňovacími cviky.

Kde cvičit na trampolínkách?

Nejlépe je, pokud vyhledáte některé sportcentrum, kde nabízejí hodiny cvičení na trampolínkách. Pravdou ovšem je, že každá instruktorka vede cvičení trochu jiným způsobem. V celkovém pohledu však je cvičení stejně účinné.

Jak se obléci na trampolínky?

Důležitá je obuv, která zaručuje stabilitu. Jinak je vhodné jakékoli oblečení, které je vzdušné a saje pot.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id6806 (magazinrecenze.cz#33)


Přidat komentář